spravy.sk spravy.sk

Známy fastfood láka zákazníkov na plesnivý burger. Čo tým chce dosiahnuť?
zdroj: video

Známy fastfood láka zákazníkov na plesnivý burger. Čo tým chce dosiahnuť?

Asi všetci vieme, že konzumácia fastfoodu nie je veľmi zdravá. Z dlhodobého hľadiska nám strava plná konzervantov môže ublížiť, a to nehovoríme len o náraste váhy.

Burger King prišiel s novou zaujímavou kampaňou, ktorá zaujala nejedného človeka. “Krása skutočného jedla spočíva v tom, že je škaredé,” hovorí spoločnosť.

O čo teda ide? V skutočnosti ide o reakciu na fakt, že do konca roku 2020 budú všetky reštaurácie v USA ponúkať burgery bez umelých konzervačných látok. Znamená to, že konzumenti budú jesť viac organických a zdravších prísad, čo znamená, že hotové jedlo bude časom prirodzene plesnivieť. “V reštauráciách Burger King veríme, že skutočné jedlo chutí lepšie. Preto tvrdo pracujeme na odstraňovaní konzervačných látok, farbív a príchutí z umelých zdrojov z potravín, ktoré ponúkame vo všetkých krajinách po celom svete,” uviedol Fernando Machado.

Tak sa teda spoločnosť rozhodla ukázať, ako skutočne vyzerá ich jedlo po mesiaci. Bežne sme sa doteraz stretli na internete s videami, ktoré ukazovali, ako plynul čas a burger vyzeral tak, akoby ho len teraz čerstvo uložili a ponúkli zákazníkovi. Takýto najznámejší hamburger pochádza z roku 2009. Áno, dobre počujete. Tesne pred zatvorením poslednej prevádzky na Islande si totiž kúpil muž menom Hjortur Smarason hranolky a burger. Tieto jedlá sa momentálne nachádzajú v Národnom múzeu a odvtedy sa vôbec nezmenili.

Odporúčame

Najnovšie z kategórie: Lifestyle

Pozri viac